2 week voor vertrek - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Sanne Krist - WaarBenJij.nu 2 week voor vertrek - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Sanne Krist - WaarBenJij.nu

2 week voor vertrek

Door: sannefkrist

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 November 2010 | Nederland, Eelde

Hallo Allemaal!

Hier zit ik nu in Eelde, barre kou. Nog 2 weken, 13 nachtjes en ik zit in hartje Buenos Aires, spannend spannend maar super veel zin!

Op deze blog zal ik jullie proberen op de hoogte houden. Ik wil wel vast waarschuwen, ik kan niet leuk schrijven en doe dit om mn papa, nepmam en moeder gelukkig te maken.

Het lijkt me leuk om af en toe ook een teken van leven van jullie te krijgen;)

De eerste dagen in Argentinië zal ik in het Milhouse Hostel doorbrengen, daarna ga ik 6 weken een taalcursus Spaans volgen, van 13 december tot 22 januari en verblijf ik in een appartement met andere mensen van school. (waarschijnlijk is dit wél een leuke school in tegenstelling tot.......)

In BA zal ik hopelijk ook naar het voetbal gaan, hopen dat het lukt daar kaarten voor te krijgen!


Het is de bedoeling dat ik 27 februari in La Paz (Bolivia) ben. Vanaf hier ga ik namelijk 7,5 week met een Overland Tour van Dragoman. 'Grofweg' van La Paz naar Santiago (Chili) via Ushuaia (Vuurland) weer naar Buenos Aires waar ik dan nog 3 week heb voor ik terug vlieg.

Verder hoop ik dat de FC nog steeds bij de eerste 5 staat als ik terug ben! En dat er wel goed voor mn allerliefste hondje wordt gezorgd als ik weg ben, want die vlooienbal zal ik het meest missen van alles..!

Besos

  • 24 November 2010 - 23:16

    Maud Schoute:

    Wo sannie! Vette plannetjes!
    Heel veel plezier! En een dikke smakkerd vanuit melbournee
    kusiee

  • 28 November 2010 - 09:56

    Eef:

    joehoe het werkt, fijne laatste twee weken in het koude kikkerland

  • 29 November 2010 - 17:33

    Dikus:

    Mooi moppie, heel mooi. Leuk schrijven? Niet belangrijk toch? Onderweg zijn, de wereld zien, een mooie wedstrijd elders... Sterkte de laatste dagen, knfl, ook voor Moos.

  • 01 December 2010 - 12:12

    Kai De Liefste Krist:

    en ga je poekie niet missen? jemig jij bent echt een dierenbeul :( miaauwww

  • 04 December 2010 - 12:28

    :

    Hee!!

    Vanuit de jungle heel veel plezier! En geniet nog even van de kou!

  • 05 December 2010 - 10:24

    Mineke:

    Een hele fijne reis en denk erom dat je alleen maar geniet!

  • 05 December 2010 - 11:16

    Daan Korfage:

    Dinsdag ga je. Ik zal idd proberen teken van leven te geven. alvast succes en tot over 5 maanden

  • 06 December 2010 - 07:30

    Laura:

    Heeee San!
    AHH het is bijna zover! Had ik al verteld dat ik toch naar Spanje ga?
    Jij komt waarsch eind april terug? Ik kom eind mei terug!
    Geniet ervan, lekker weer, lekker eten (hopelijk), euh leuke mannen?
    Ik zal je gaan volgen!
    Muchos besos!

  • 07 December 2010 - 16:23

    Annabel:

    Hai chickie! Je bent vandaag vertrokken. Spannend! Hoop dat je het super naar je zin hebt daar, geniet ervan. :) Liefs

  • 08 December 2010 - 18:51

    Mascha Sluyter:

    Lieve San,
    je bent net 1 dag weg en Reinou heeft al heel het internet afgezocht of er geen nederlands meisje is vermoord in BA! Gelukkig hoorde ze van Syte dat je had geSMSt. Wel reisverslag maken hoor. We volgen je op de voet! Veel plezier, doe voorzichtig en een hele dikke knuffel van Mascha.

  • 08 December 2010 - 18:55

    Daan Korfage:

    En, hoe is het? het was wel grappig, dat beppe al helemaal ongerust is. Let maar nie op haar, ik moet een fietshelm op van haar. Mooi niet.

  • 09 December 2010 - 07:22

    Agnes & Eline :

    Hee sanne! Leuk dat we jou nu ook kunnen volgen! Snap dat elke keer verplicht schrijven je niet helemaal aanspreekt als je ook leukere dingen kunt doen, maar als je eenmaal bezig bent valt het wle mee hoor ;) Je bent er nu al, dus nu verwachten we ook heel snel een verslagje dan haha.
    Heel veel plezier, en succes met spaans leren. Kus, Eline & Agnes

  • 09 December 2010 - 17:27

    Je Liefste Nichie:

    Hee San!

    Hopelijk ben je goed aangekomen daaro.
    Kom maar door met die berichies. Ik ga je volgen, helemaal leuk zo!

    X Maeik

  • 12 December 2010 - 00:48

    Karin:

    hoi Sanne,

    Wat gaaf allemaal!! Fijn dat het goed gaat en je het zo naar je zin hebt. Voetbal, tango etc Fantastisch zeg. Al leuke kennissen ontmoet? Succes ook met de cursus begint maandag toch? Veel plezier daar en we zijn benieuwd naar je verhalen hoor. Liefs Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

5 maanden Zuid-Amerika! 6 weken Taalcursus Spaans in Buenos Aires van 13december tot 22 januari. Daarna rondreizen!

Actief sinds 23 Nov. 2010
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 7413

Voorgaande reizen:

07 December 2010 - 10 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: